23 sierpnia 2014

Haul Zakupowy


Hej kochani! I tak oto zostal na rowny tydzien wakacji, w sumie to nawet chce mi sie isc do szkoly i znowu wpasc w ta rutynę, gdzie na kazda godzine bede miala wyznaczone zadanie, i bede zmuszona wstać o 7, tak zdecydowanie mi tego brakuje.
Dzisiaj mam dla Was haul zakupowy głownie z sierpnia, sa ta ciuchy z sheinside, oraz zakupy z nowo otwartej galerii w Elku i z vinted.
Powoli szykuje sie do szkoly, jednak nie pokaze tu zeszytów bo takie rzeczy mozna zobaczyć na prawie każdym blogu i w księgarni.

Szczotka tangle Teezer czyli moj must have od jakiegos czasu, ja postawilam na klasyke i wzielam czarna matowa :)
Olejek alterra do masazu-ma swietny sklad wiec kupilam go do olejowania wlosow
wcierka jantar- kupilam z mysla o moich wypadajacych wlosach, i jest moim ulubiencem! 
Zwykly tshirt sheinside, spodenki z biedronki (z mysla o wf) i ciemna jeansowa koszula :)
i 3rzeczy rowniez z http://www.sheinside.com/ czyli koszula  krate, krotkie spodenki i czarne klasyczne spodnie.
I  cos co mnie ujelo, czyli ksiazka pokazana wyzej, ostatnio mam wielka manie na ksiazki i moglabym czytac i czytac, a ta jest niesamowita, pomijajac fakt ze znaczaco rozni sie od filmu.
Cztery maski kallosa, trzy litrowe i jedna mniejsza poniewaz rece by mi odpadly gdybym ta czwarta rowniez miala wziac litrowa, wszystkie sa bardzo fajne, ale jednak najbardziej do gustu przypadla mi zielona :)
I krem do rak w sprayu czyli wielki hicior, nie nawidze uczucia tlustych rak jak to zwykle  bywa po kremach, a ten wchlania sie niesamowicie szybko i nawilza rownie dobrze.
I mala kolorowka, czyli roz i podklad a do tego carmex :)

6 sierpnia 2014

My little Boy


Hej kochanii, minal nam juz miesiac wakacji, i tak oge stwierdzic ze to jedne z najdnudniejszych wakacji w zyciu, kompletna nuda i nic sie nie dzieje, w sumie nawet zachcialo mi sie szkoly co pewnie we wrzesniu mi minie. 
Ostatnio korzystajac z dosyc dobrej pogody wielam filipka na spacer zeby proobic troche zdjeci do rodzinnego albumu, i musze stwierdzic ze calkiem niezly z niego model! Teraz pogoda nieco sie pogorszyla ale z tego co wiem to w calej Polsce, i teraz czekam na porzadna burze czego brakowalo mi w te lato.
Mam nadzieje ze Wam ten ostatni miesiac wolnosci minie jak najlepiej!

23 lipca 2014

Uff.

Hejo kochani! Dziś miałam nieco zalatany dzień, z Natalką odebrałam szczeniaka i musiałyśmy go zawieźć na drugą stronę miasta i potem znowu wrócić itd. więc było z tym trochę roboty ale szczeniaczek jest cudowny i sama się zastanawiam czy takiego nie "adoptować". Pogoda nieco się pogarsza ale może to i dobrze? Mam już dosyć tych ciągłych upałów że nie da się wyjść z domu.

Minął już miesiąc wakacji a ja nie robiłam dosłownie nic, więc zmarnowałam ten czas ale mimo wszystko fajnie jest pospać do 14 i cały dzień leżeć w łóżku czego nie można zrobić  w roku szkolnym.

narzutka- sheinside
spodenki- 6ks
koszula- 6ks
buty-converse
torba-nn

19 lipca 2014

beach


Hajii kochani! Jak Wam mijają wakacje? Ja dziś cały dzień spędziłam na plaży z Amelką Kacprem, Natalką i jej siostrą, w takie upały plaża to najlepsze rozwiązanie.
Wczoraj znowu schodziłam z czerni na włosach zaraz po tym jak ponownie taki kolor wyszedł mi po farbowaniu, więc jestem po rozjaśnianiu i nakładaniu koloru i włosy serio się prawie nie zniszczyły czemu dziwiła się nawet fryzjerka. Kolor jaki mi wyszedł to jasny brąz z dużą domieszką rudego którego chciałam uniknąć ale nawet mi się spodobał, żeby kolor był taki jaki chcę muszę farbować jeszcze 2 razy bo po rozjaśnianiu zazwyczaj wychodzi ta "najbrzydsza" wersja.



TAAK :D SPAŁAM XD

16 lipca 2014

Mix instagram

Heji kochani! Jeju jak dawno mnie tu nie było, tak jak wspominałam miałam dużo nauki a potem moja mama była w szpitalu z bratem i wszystko było na mojej głowie więc blog nie był dla mnie wtedy priorytetem, ale wracam! Postanowiłam na więcej postów lifestylowych bo to najbardziej mi wychodzi według mnie, tak wiec od dzis postaram sie dodawać wpisy regularnie.
Na wakacje nie mam jakiś szczególnych planów, w sumie to nie mam ich w ogóle, więc wszytko wychodzi spontanicznie.
Dziś mam dla Was mix instagramowy więc możecie w zdjęciach zobaczyć urywki mojej codzienności z ostatnich dni
NO I MIŁYCH WAKACJI!
do tego zachęcam Was do pomagania poprzez kliknięcie w pierwszy obrazek z  lewej strony bloga, to baner fundacji :).

14 czerwca 2014

Konkurs! Wygraj jedną z czterech sukienek!

KONKURS
WYGRAJ JEDNĄ Z SUKIENEK NA ZDJĘCIU
LINKI DO SUKIENEK: KLIK1, KLIK2, KLIK3, KLIK4



ZASADY:
1. Obserwować publicznie mój blog i moadrafts -> klick blog moadrafts
2. wpisać w komentarzu:
-swój adres e-mail
-link do sukienki którą wybierasz
-nick pod jakim zaobserwowałaś blogi

konkurs trwa do 20.06

8 czerwca 2014

Blazer


Hej kochani! Piszę ten post dosyć późno, a za mną dość wyczerpujący dzień. Dziś była komunia mojego brata i jak wiadomo wiąże się to głównie z masą pracy w kuchni, najadłam się za  trzy dni i ledwo się poruszam haha :D może w  końcu uda mi się przytyć.

Dzisiejsze zdjęcia są jeszcze z piątku, kiedy pogoda zupełnie nie dopisywała, natomiast niektóre mają swój klimat. Nie mogę uwierzyć że już tylko 3 tygodnie do końca roku szkolnego, a jeszcze pamiętam jak zanosiłam dokumenty do szkoły, ten rok naprawdę szybko minął :D, mam nadzieje że wakacje będą udane dla nas wszystkich.



Kurtka-H&M
koszula-sheinside
spodnie/pants-sheinside
buty-convserse

Chciałabym Wam jeszcze pokazać białą marynarkę sheinside, obecnie jest moją jedną z trzech bo mam na nie teraz fazę i mogłabym mieć dziesiątki, a ta jest jedną z moich ulubionych :D!
marynarka/blazer-klick

okulary/glasses- KLlick (sheinside)



2 maja 2014

Po drugiej stronie


Hello! Większość osób które odwiedzają mojego bloga wiedzą że jedną z moich pasji jet fotografia, dosyć rzadko wychodzę na "sesje" chyba że ktoś z znajomych mnie o to poprosi, moim najczęstszym gościem na zdjęciach które robię jest ostatnio Ewelina, no i moje rodzeństwo. Zdjęcia które robię są maksymalnie amatorskie i robione również takim sprzętem, niebawem mam zamiar zainwestować w lepszy jednak póki co wystarcza mi to co mam.
Zapraszam na bloga Eweliny ->klick
Które zdjęcie przypadło Wam do gustu najbardziej?

1 maja 2014

New In kosmetyki


Hej kochani! Dzisiaj przygotowałam Wam post gdzie pokażę moje nowości jeśli chodzi o kosmetyki. U mnie majówka się trochę wydłuży o całe 3dni z powodu matur więc spodziewajcie się codziennych postów, bo czasu nie będzie mi brakowało.

Jak wspominałam w poprzednim wpisie mam zamiar rozjaśnić włosy do jasnego brązu lub ciemnego blondu, w takim wydaniu będziecie mogli mnie ujrzeć we wtorek lub środę, już nie mogę się doczekać, mam nadzieje tylko że nie będę miała bardzo zniszczonych włosów bo po ścięciu są w całkiem dobrym stanie więc między innymi dlatego zdecydowałam się na rozjaśnianie, ten czarny kolor włosów to największy błąd jaki  mogłam zrobić :(.

A Wy jakie macie plany na majówkę? Ja stawiam na pełen chill out czyli spanie do 12 i odpoczynek. Teraz zapraszam Was na moje nowości!
Partia pierwsza, czyli kosmetyki floslek! Wszystkie te produkty znajdziecie na ich stronie ->KLICK w skład moich nowości wchodzi peeling enzymatyczny, korektor antybakteryjny i podkład z tej samej serii :). Do tego dwa kosmetyki wybielające, krem punktowy i zwykły na przebarwienia, ponieważ mam mały problem z piegami, niby nie jest to jakiś mój wielki kompleks ale lepiej by  było gdyby ich nie było :P. Więc czekam na efekty a Was zapraszam na recenzję za jakiś czas!
Kosmetyki Soraya które możecie dostać tutaj -> KLICK w moją kolekcję wchodzą cztery kremy modelujące ciało z serii Body Diet24 (niesety na zdjeciach widnieją tylko dwa ponieważ dwa mi się gdzieś zapodziały), tonik oczyszczający, olejek do twarzy stworzony z pięciu drogocennych olejów oraz krem na dzień i na noc wygładzający. Na ich recenzję również zapraszam w najbliższym czasie :).
No i ostatnia część-moje nowości z Rossmana, niestety nie przewidziałam tej akcjii z dużymi rabatami i zakupiłam te kosmetyki jeszcze przed obniżką, czyli podkład z firmy Maybelline Affinitone (na wejściu polecam, tworzy lekki makijaż którego praktycznie nie widać!) tusz z firmy Lovely i dwa pudry w kamieniu, miał być jeden jednak na początku przez pomyłkę kupiłam kolor 05 (za ciemny) i służy mi teraz jako lekki "bronzer".

Recenzje tych wszystkich kosmetyków będziecie mogli ujrzeć już niedługo :) 

29 kwietnia 2014

Serduszka


Heji kochani! Jak tam u Was? (mój post nie obędzie się bez tego pytania, tak) Ostatnio mój blog cierpiał na brak normalnych postów z powodu zgubionego kabla USB od aparatu, ja ciągle coś gubię, to chyba już norma z pomocą przybyła mi Ewelina z którą dziś również byłam na zdjęciach (jej Blog- KLICK) więc teraz posty powinny pojawiać się regularnie, dodatkowo mam wielee zdjęć i pomysłów na następne posty, wraz z wiosną nadchodzi nowa energia, niestety również ta negatywna która sprawia że nie chce się usiedzieć w miejscu, w to niestety wchodzi szkoła. 

Tak wiem mam duże odrosty, nie opłaca mi się teraz farbować bo za tydzień mam rozjaśnianie i farbowanie na ciemny blond, już nie mogę się doczekać, mam dość kruczoczarnych włosów i ciągłej walki z odrostami które wyglądają jakbym miała łyse placki. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć moje 2 nowości, czyli lekka kurteczka i koszula w serduszka od SHEINSIDE. koszula-klick